vrijdag 3 februari 2012

Fotosessie gezin: van kleuter tot kleuter!

Met Iris en Robart en hun dochters Ziva en Jonna had ik afgesproken in Dierenpark Amersfoort. Wat een mooie dierentuin!
Een fijne plek om de meiden op een ontspannen manier te fotograferen. Want het was koud, maar het olifantenverblijf gaf ons de gelegenheid om toch foto's zonder jas te maken.

Ziva en Jonna komen duidelijk vaker in dit dierenpark. Ze wisten me van alles te vertellen over de dieren en kenden sommige ervan zelfs bij naam. Ze hoefden dus niet rond te rennen om alle dieren te kunnen zien; we konden de tijd nemen voor de foto's.

Twee en een half jaar geleden heb ik dit lieve gezin ook gefotografeerd. Ziva kon toen net lopen en demonstreerde dat enthousiast door er af en toe vandoor te gaan. Jonna had toen wat peuter-issues. Erg grappig, maar een uitdaging om meer dan alleen haar rug op de foto te krijgen. Ik heb haar destijds voor me gewonnen door haar een oude camera te geven. Ze heeft toen zelfs nog foto's van mij in actie gemaakt.

Nu zijn de meiden 3,5 en 5,5 jaar en wat is het geweldig om ze te zien groeien! Al is het alleen al, omdat ik Iris al ken sinds onze eigen kleutertijd. Ik maak haar dus mee van kleuter tot kleuter!

Jonna en Ziva worden echte dametjes en werkten goed mee. Met hun knappe en lieve gezichtjes maakten ze me helemaal vrolijk.
Gelukkig zijn ook de opa's en de oma's erg blij met het resultaat van de fotosessie: doel bereikt!

Iris, Robart, Ziva en Jonna, bedankt weer voor jullie enthousiasme en vertrouwen!


Wil je meer informatie over mijn manier van werken en prijzen? Neem contact op via www.mariekezwartscholten.nl.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten