donderdag 21 juni 2012

Vaderdagcadeau: een fotosessie met baby Lise


Wat kan je je vader nu het beste cadeau geven voor zijn allereerste vaderdag? Je allerliefste gezichtje!
Dat hadden Lise en haar mama Diana goed bedacht.

Diana nam contact met mij op omdat ze een door mij gemaakte foto in het heel groot had zien hangen bij haar buurvrouw. Haar dochter Lise was nu bijna drie maanden oud en wilde vast wel op de foto om haar vader te verrassen.
Gelukkig had ik op korte termijn nog tijd, dus ging ik al snel naar Zwijndrecht.

En wat was het heerlijk om Lise te fotograferen! Wat een ontzettend lief, mooi en vrolijk meisje. Heel geduldig ook; ze vond eigenlijk alles wel best. Na nog een voeding viel ze heerlijk in slaap, maar ondertussen poseerde ze als een volleerd fotomodel gewoon verder.

Na de fotosessie vond Diana het nog moeilijk om een keuze te maken voor een canvas; teveel mooie foto's. Dat hoor ik natuurlijk graag! 
Gelukkig lukte het uiteindelijk wel; we hebben de eerste foto op 80 x 80cm laten afdrukken. Diana had goed begrepen dat mensen geneigd zijn om een te kleine canvas op te hangen. Deze is dus best groot, maar wel geweldig! Inmiddels hangt hij mooi te zijn in hun woonkamer. En papa Leon was natuurlijk zeer verrast!

(Leuk detail: Lise's teentjes op de laatste foto!)

Wil je ook mooie foto's van je kind(eren)? Of wil je een fotosessie cadeau doen?
Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl.












En dank aan mijn lieve schoonmoeder voor het breien van al dat moois!

Mama Diana was trouwens zo blij met de foto's dat ze er een heleboel op haar Facebook-pagina heeft gezet. Klik dus hier voor meer foto's (niet alle foto's in dat fotoalbum zijn van mijn hand, maar hopelijk is mijn stijl herkenbaar.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten